کد خبر: 187453742
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » «حاجی آبادی ها» امروز میزبان پرچم متبرک حرم کریمه بودند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

اهالی ولایتمدار شهرستان حاجی آباد در شمال هرمزگان امروز در سومین روز از دهه کرامت، میزبان خدام و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی بی بی فاطمه معصومه(س) بودند.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از هرمزگان، کاروان سفیران کریمه در چهارمین روز از سفر خود به استان هرمزگان و در سومین روز دهه کرامت به شمال این استان، شهرستان حاجی آباد عزیمت کردند.

 

خادمین کریمه اهل بیت(ع) در بدو ورود به امامزاده سید محمد(ع) و سید نظام الدین(ع) رفتند و پس از غبارروبی ضریح مطهر، در گلزار شهدای گمنام حاضر شدند و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

 

در مراسم استقبال از کاروان سفیران کریمه، فرماندار حاجی آباد و امام جمعه موقت و رییس دادگستری شهرستان نیز در بین مردم خونگرم و مهمان نواز سرزمین «خرمای پیارم» حضور داشتند و به خدام خیرمقدم گفتند.

 

حضور در ندامتگاه و دلجویی از زندانیان، رفتن به عیادت بیماران در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) از دیگر برنامه های نوبت صبح سفر به شهرستان حاجی آباد بود.

 

سفر به روستای شمیل و سپس دهستان فارغان و دیدار با سادات منطقه و همچنین شرکت در جشن کرامت امامزاده شاه رکن الدین(ع) فارغان از برنامه های عصر امروز و پایان بخش این سفر خواهد بود.

 

کاروان سفیران کریمه مشتمل بر دو گروه از 2 روز پیش برنامه های خود را در شهرهای بندرعباس و میناب آغاز کرده اند و به مدت 7 روز و تا جمعه هفته آینده در استان هرمزگان حضور خواهند داشت.

 

گفتنی است؛ دهه کرامت، 10 روز نخست ماه ذی العقده است که با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می شود و تا سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.

 

 

 

پایان پیام/88

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین